[O1] logowanie błędów w komputerze

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • glazar
    Classic
    • 2010
    • 22

    [O1] logowanie błędów w komputerze

    Quest, było kilka razy na forum

    [ Dodano: Sro 27 Sty, 10 22:33 ]
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HUll5SnavOw[/youtube]




    [ Dodano: Sro 27 Sty, 10 22:39 ]
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6E51BQVOmdo[/youtube]

    :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :twisted: :twisted: :twisted:

    po tańcach w aucie może się teraz chłopina przespać :szeroki_usmiech
    witam od 24h jestem właścicielem skody octavi 2 1,9 TDI 105KM
  • oti
    Ambiente
    • 2009
    • 114

    #2
    [O1] logowanie błędów w komputerze

    Witam,

    Pytanie lamerskie, ale nie krzyczcie. Jakiś czas temu miałem problemy z turbo - skończyło się regeneracją Garretta - było wszystko pozapiekane no i turbina przeładowywała... Za każdym razem kiedy występował problem zapalał się "check engine" (tak to nazwijmy - chodzi o pomarańczową kontrolkę z piktogramem silnika). Kontrolka po restarcie silnika po jakimś czasie gasła no i karawana jechała dalej...
    No i teraz pytanie czy jeżeli wystąpi w aucie jakikolwiek problem, począwszy od błędów wtrysku, turbo, ABS, przepalona żwrówka lub co kolwiek innego - nawet jako pojedyńczy incydent to czy jest to sygnalizowane użytkownikowi np czasowym zapaleniem właściwej kontrolki, czy też sygnalizacja występuje dopiero w przypadku permanentnej usterki, a pojedyńcze błędy nie są sygnalizowane i ich wykrycie wymaga podłączenia VAG'a ?
    Nie mam poki co poważniejszych problemów z autem, ale zawsze warto wiedzieć coś więcej z wyprzedzeniem.

    Przy okazji proszę o odwiedzenie mojego wcześniejszego wątku i wasze opinie na temat moich szmerów -> szmery bajery

    Dzięki. Pozdrawiam.

    Komentarz

    • cysterniarz
      RS
      • 2008
      • 1887
      • Octavia II combi (1Z5)
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      oti, ważniejsze błedy wyskoczą Ci na szafie w postaci kontroek np check engine, kontrolka świec, absu, asru itd.
      Czasem auto może się dziwnie zachowywać, złapać notlauf (tryb awaryjny) a nic nie wyskoczy, wtedy wszystko odczytasz z vaga - będziesz widział czy to bład sporadyczny czy stały, podobnie cuda z elektryką również na vagu wszystko wyczytasz.

      Komentarz

      • oti
        Ambiente
        • 2009
        • 114

        #4
        Zamieszczone przez cysterniarz
        a nic nie wyskoczy, wtedy wszystko odczytasz z vaga
        czyli warto raz na jakis czas sie dać podłączyć, a moze kupić kabel... ?

        dzięki

        Komentarz

        • cysterniarz
          RS
          • 2008
          • 1887
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          oti, warto czasem zrobić skan. Kabel ogólnie fajna sprawa, chyba że na spoty jeździsz często i któryś z kolegów ma i może przeskanować auto.
          Ja z viaken'a kupowalem po zniżce na ocp (wyszlo cos ok 60-70zl).

          Komentarz

          • oti
            Ambiente
            • 2009
            • 114

            #6
            Zamieszczone przez cysterniarz
            Kabel ogólnie fajna sprawa
            kabelek masz usb czy rs ?

            jaki byś polecil z ich oferty ? (czy rs232 ma jakas przewage nad usb w temacie kabli ?)

            Komentarz

            • cysterniarz
              RS
              • 2008
              • 1887
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              ja mam tego Interfejs VW/Audi/Skoda/Seat USB KKL line (2 linie K) we wtyku OBD2 za 79,99 na usb
              zależy od laptopa, ja nie mam innych wejść jak usb więc nie miałem wyboru, na szczęście łączy się bezproblemowo, ale słyszałem opinie że czasem usb świruje, co przy com'ie nie występuje


              tutaj masz porównanie max232 i kkl

              Komentarz

              • arturros
                Classic
                • 2009
                • 15

                #8
                wczepie sie w temeat i jak wkleic log z waga do exela zeby mi tu ktos obejrzal co i jak
                jak odpalam w exelu to mam zapisane wsio w jednej kolumnie i chyba bym sie meczyl godzine zeby to recznie przenosci do poszczegolnych kolumn

                POMOCY

                Komentarz

                • cysterniarz
                  RS
                  • 2008
                  • 1887
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #9
                  arturros, musisz pobrać z neta converter z csv -> xls
                  w google pełno tego

                  Komentarz

                  • arturros
                    Classic
                    • 2009
                    • 15

                    #10
                    w zalaczniku juz zrobiony log dzis rano.gdyby ktos madry mogl mi powiedziec czy mam do roboty egr n75 czy czyszczenie kierownic.... zdarza mi sie notlaut + blad z waga :

                    17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
                    P1557 - 35-00 - -



                    PROSZE O SPRAWDZENIE TEGO ZALACZNIKA :?

                    [ Dodano: Czw 10 Wrz, 09 13:09 ]
                    up

                    [ Dodano: Czw 10 Wrz, 09 15:10 ]
                    doczytalem sie ze trzeba podczas zapisu logow pedal do konca wiec dzis wieczorem jeszcze zamieszcze nowa tablice bo pewnie z takiej niestabilnej jazdy nic sie nie odczyta :?
                    Załączone pliki

                    Komentarz

                    Pracuję...